zondag 1 maart 2015

Een nieuwe maand.

Natuurlijk staan vandaag de nieuwe blokjes voor de Stonefields weer op ons blog. Deel 6 alweer en wat zien we een leuke blokken voorbij komen.

Dit is een gedeelte van onze maand 6....inmiddels zit onze stonefield al bijna in elkaar en dan is is het toch ook weer leuk om af en toe de foto's te zien van alle stukjes.




Toen ik afgelopen december in Engeland was, zag ik een schitterende antieke quilt. Gelukkig waren meer mensen weg van dit werk en besloten we hem met elkaar na te gaan maken.....inmiddels zijn er stofjes verzameld en hebben we een beginnetje gemaakt.
Het verbaast mij iedere keer weer hoe vaak je in deze oude quilts toch weer blokjes kunt herkennen. 
Tot slot..... hebben jullie bij atelier fat quarters al gelezen dat Marie Suarez komt?? Ik ben dol op haar werk en heb me snel opgegeven. Super Willeke dat je dit hebt kunnen organiseren. Snel even wat leuks maken uit een van haar boeken..Misschien wel leuk voor een handwerkkistje......
 Tot snel!!


3 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Oh wat wil ik graag!!
Eerst moet ik mijn dear jane top af hebben,..

Chris zei

Je maakt me nieuwsgierig wat die antieke betreft.

Unknown zei

Jasmijn je bent toch niet ziek hoop ik?? heb al verschillende keren op je blog gekeken maar sinds 1 maart schrijf je niets meer ik was zo blij met de stonefields tips, ik heb nl het patroon overgenomen van iemand maar dat is in het engels en mijn engels is slecht dus kun je nagaan hoe blij ik was met jou uitleg en met mij denk ik wel veel meer mensen hopelijk schrijf je binnenkort weer !!!!!!