zondag 22 januari 2012

Speldenpoes

Op mijn werktafel ontbrak altijd nog wat.......een speldenpoes.

Dus toen we dit patroontje vonden hadden we direct een leuk ideetje!!
Helaas is de foto niet echt goed; je kan de kleurtjes niet zo goed zien maar we moeten het hiermee doen.
Op haar buikje zit een hart waarin ik een schaartje of, misschien nog wel belangrijker, mijn draaddoorsteker in kan doen.
Al met al een handige hulpje dus!!
Alleen is het niet een beetje zielig dat ik er spelden in ga prikken????

Als de post een beetje meewerkt kan ik volgende week met mijn Amisch Circle Quilt beginnen. Ik heb veel zin om weer aan een groter project te gaan beginnen waarbij ik ook nog eens gebruik kan maken van mijn eigen voorraad stofjes.
Het Valentijshart is eindelijk klaar....maar dat krijgen jullie natuurlijk pas te zien rond Valentijnsdag.

Nou ik ga vandaag nog eens kijken of er nog wat ligt wat ik in de komende dagen kan afmaken zodat ik helemaal fris aan mijn nieuwe project kan beginnen.

groetjes van de hele familie Katermans

8 opmerkingen:

Ellie's Quiltplace zei

Wat een leukje! Dat is een handige kat. Spelden erin prikken ziet er misschien wat zielig uit, maar het is ook fijn om alles bij elkaar te hebben.

Miny zei

Leuke poes, je nieuwe project is erg leuk om te doen, ik doe het samen met Warna.

Groeten Miny

Annefred zei

Hallo Jasmijn, wat een leuke kat! Ik heb nog een muisje als speldenkussen, zou erg leuk zijn bij elkaar. Veel plezier met de Amish Circle Quilt!
Groetjes

Ellen zei

Wat een leuke kat zeg !!
Ben ook fan van Amish quilts dus ben beieuwd wat het bij jou gaat worden. Dank voor je lieve berichtje, wij wisten helaas niets van nierproblemen bij perzen, gelukkig reageert hij goed op het exra vocht en word hij iets levendiger duimen dat de waarden lager zijn vrijdag.
lieve groetjes, Ellen

Daniƫlle zei

Ach goshh!! Ga je er nog in prikken ook! En het is zo'n lieverdje om te zien! Handig klosjesrek, die oop kan er wat van! Gewoon lekker doorprikken hoor! Liefs, Daniƫlle

Chris zei

Wat een poepie!! Natuurlijk hoort zij op je werktafel.
Oh wat spannend Jasmijn, je ACQ. Ik ben erg benieuwd in welke tinten je hem gaat maken. Alles met de hand of ook met het machientje?

Marijke zei

Fijn en handig die lapjeskat, leuk idee!
groetjes Marijke

Jeany zei

Leuk hoor die speldenpoes. Ik heb vroeger ook een praatblog ;) van onze sjuul gehad, onze goldenretriver naar ze heeft niet zoveel praatjes meer ;)))