zondag 15 mei 2011

Hexagonkist (2)

Hallo,
en ja daar is hij dat......mijn hexagonkist keurig in de verf. Wat ben ik er trots op!!

Zoals gewoonlijk heeft oop hem keurig in mijn favoriete kleurtjes in de verf gezet!!

Vanmorgen heb ik er samen met ons mams de spulletjes in gedaan en nu kan ik hem eindelijk lekker gaan gebruiken.

En nu natuurlijk snel aan het werk om de versiering voor de deksel af te maken want die moet natuurlijk ook mooi worden!!

Eigenlijk heb ik het best druk want gisteren kwamen er ook weer superlieve stofjes van Dotty binnen waar ik natuurlijk ook mee aan de slag wil.
Dus lekker aan het werk.
groetjes van ons allemaal

3 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

wat is hij prachtig!!! Veel plezier met je blommetjes....

Ellie's Quiltplace zei

Heel mooi!
Veel plezier met de hexagonnen.

Mascha zei

Ik was zo nieuwsgierig geworden. Maar het is het wachten waard geweest. De kist is ontzettend mooi geworden.
Groetjes Mascha