dinsdag 3 mei 2011

Charm club

Hallo,
Zoals de titel al aangeeft.....wij gaan meedoen met de charm club van Marscha!
Natuurlijk hopen we wel dat het dit keer beter gaat als met ons paaspakket want daar hebben we toch behoorlijk de P over in.... zeg maar paas P dus.

Donderdag gaat ons mams waarschijnlijk naar Veldhoven als haar rolstoel  tenminste weer gemaakt is.
Ik hoop dat het gaat lukken want ja dan zit er voor mij ook wel weer iets leuks aan te komen.
Vanmorgen ik een envelopje van Ingrid (http://www.ingridskaarten.nl/) met wel een heeeel mooi kattenstofje. Ik heb er nog geen foto van gemaakt want ik ga er eerst iets moois van maken.
Ingrid als je dit bericht leest..... wij vinden het supertof dat je altijd van die gave kattenstofjes voor ons opzoekt!

Het schijnt weer heel mooi weer te gaan worden dus ik hoop dat jullie er allemaal van kunnen genieten.

Veel liefs,
Jasmijn.

2 opmerkingen:

tiny zei

Ik hoop dat je naar Veldhoven kunt, alvast veel plezier daar.

Ingrid zei

Hoi , ik heb je bericht gelezen hoor en er zijn nog meer kattenstofjes naar je onderweg en natuurlijk ben ik heel benieuwd wat je er allemaal voor moois van gaat meken,

lieve groetjes,
Ingrid