zaterdag 19 februari 2011

De Katermansklosjes (2)

Week 2 van de klosjes......en we lopen eigenlijk al weer achter!!
Zoals jullie kunnen zien ontbreekt de rand nog aan dit blokje maar daar hadden even geen tijd meer voor.

Ik ben wel verwend afgelopen donderdag want kijk maar eens wat ik heb gekregen...... We zijn bij Aztec geweest en naast een paar heerlijke stofjes voor onze klosjes heb ik nog een heel lief scharensetje, een nieuwe draadinsteker en een heel leuk kattenknoopje gehad.
Tja en dan die vingerhoed.....als poezemeid begin ik daar natuurlijk weinig mee!!


Maar hebben wij nog wel wat gedaan van de week naast die paar klosjes????
Ja hoor, ik heb twee leuke tasjes gemaakt van twee jellyrolletjes die ik nog had liggen. Mijn naaimachientje heeft lekker staan zoemen en dan is dit werkje best snel gedaan.
Dus als je de "hele productie" van deze week bij elkaar ziet......lijkt het toch nog wel wat!




Morgen schijnt het een hele koude dag te worden dus dan blijf ik lekker achter de kachel en werk lekker aan mijn klosjes!!
Fijn weekend van ons allemaal

3 opmerkingen:

tiny zei

Ondanks dat je jou dateline niet hebt gehaald, ben je toch heel productief geweest. Twee leuke tasjes en wat een leuke stofjes heb je gekocht.
Fijn weekend Tiny

carine zei

Prachtig die klosjes, toch ben je een bezige bij.. Groetjes vanuit Brugge Carine

Marutska zei

Hallo Jasmijn en de familie Katermans,

Hartelijk dank voor jullie prachtige hartje!
Ik heb het vandaag ontvangen!
Gelukkig ben ik nog niet aan een leesbrilletje toe maar hij is ook supergeschikt voor theezakjes:-)
Dank je wel!

Groetjes
Maria