vrijdag 31 december 2010

Een heel fijn 2011

Hallo,

zojuist kreeg ik met de post weer een patroontje voor een speldenkussentje van de Log Cabin.
Heerlijk weer stofjes in voorjaarskleurtjes!!
Misschien ga ik het vanavond wel lekker in elkaar zetten!!
Het is hier nog lekker rustig en ik hoop eigenlijk dat dit blijft want vuurwerk is niets voor mij



Onderstaand nog een foto van mijn broertje Toby! Wat is het een grote vent geworden sinds ik zijn eerste foto op het blog zetten.

Wij wensen iedereen een gezellige,rustige en vooral veilige jaarwisseling en al het goede wat mogelijk is voor het nieuwe jaar 2011!

Bedankt voor jullie lieve reacties via de mail toen het niet zo goed ging met ons mams en wij hopen dat 2011 voor ons een fijn jaar gaat worden met lekker veel creativiteit, dierenliefde en natuurlijk dat we weer op eigen pootjes kunnen gaan staan.

Veel liefs, Jasmijn en de hele fam. Katermans

3 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Ook voor jullie een hele fijne jaarwisseling.
Het patroontje kwam bij mij ook net binnen. Dit is dus het speldenkussen die ik voor mijn moeder met Kerst heb gemaakt.
Voor allemaal een heel goed 2011.
liefs Elly

katrien zei

Ook voor jullie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011.

inge zei

leuke stofjes! gelukkig nieuwjaar!