vrijdag 14 mei 2010

Hier ben ik dan.......


Hallo allemaal!!

Hier ben ik dan Jasmijn Katermans. Op dit blog wil ik de mensen een klein beetje wegwijs maken in onze familie!

Als ArtistoCats proberen wij mooie dingen te maken en andere mensen kennis te laten maken met lekker creatief bezig zijn!

Meestal is dat quilten maar het kan ook kaarten maken of borduren zijn.

Op onze foto's moet u nog even wachten want die zitten nog in een van de bijna 300 verhuisdozen die wij nog moeten uitpakken. Zondag a.s gaan we nieuwe foto's van de poppenkinderen maken! Let dus op nieuws!
Op de foto hierboven ziet u de quilt die wij alweer een poosje geleden hebben gemaakt en wat eigenlijk ons "uithangbord" is geworden
Vanaf nu ga ik met de bloemetjes hexagons beginnen.... ik ga iedere woensdag van hexagonnetjes een bloemetje maken. Later hierover meer!
met een vriendelijke poot van Jasmijn

Geen opmerkingen: